- Սաների ընդունելությունը կազմակերպվում է 08.45-09.30։ Դաստիարակներից մեկը 8:45 լինում է խմբասենյակում, ջերմաչափվում է, Մուտքի մոտ տեղադրված ենախտահանիչ հեղուկներ ձեռքերի համար (ալկոգել)։ Դաստիարակներից մեկը դիմավորում է սաներին, ջերմաչափում և տվյալները լրացնում ջերմաչափման էլմատյանում: Երեխայի բացակայության կամ ուշացման, ինչպես նաև դրանց պատճառների մասին ծնողը դաստիարակներին տեղյակ է պահում մինչև 09։30: Երեխաներին ընդունում են բակում։
- Հենց տնից-նախակրթարան ճանապարհից էլ սկսում է նրանց ուսումնական գործունեությունը: Սաներն ինքնուրույն են զգեստափոխվում:Դասավորում են աթոռները, մաքրում փոշիները, խնամում են բույսերը, ջրում և փխրեցնում են հողը: Բակում հավաքում են թափթփված աղբը, հետևում են բույսերի աճին:
- 9:30-10:00-Ռոդարիական ուրախ մարմնամարզությանը միանում են կոմիտասյան երգն ու պարը: Դաստիարակը սանի հետ պետք է մագլցի, վազի, թռչի բարձրությունից, չոչ անի, գլուխկոնծի տա և այլն՝ խենթություներով լինելով անմիջական մասնակիցը կրթության, լինելով սաներից մեկը, ոգևորելով, երևակայելով…:
Սաները հաճախ իրենք են շարժումները որոշում: Երբեմն մարմնամարզության ընթացքում կենդանիներ են դառնում, շարժումային տարբեր փոքրիկ ներկայացումներ են ստացվում, երբեմն ամբողջ վարժանքը պարի է վերածվում - վերածվում: Խաղաստեղծ միջավայր կարող է լինել նաև մեր մարմինը: Երբ նրան ավելացնենք «լույս + ստվեր= ստվերախաղ բաղադրատոմսը», կստացվի իմացումի հերթական, իսկական հրճվանք: Ինչքան ուզում ես թափահարի՛ր ոտքերդ, ձեռքերդ, մարմինդ, մազերդ, ստվերային ներկայացումներ խաղա՛, կապիկություն արա՛, սավառնի՛ր, իրական ազատությունը զգա՛…:
- 10:00-10:30—Նախաճաշ
- 11:00-12:00— Գարնանային պարտեզ
- 12:30-13:00—Ճաշ
- 15:30-16:00- Հետճաշիկ:
- Ես կարողանում եմ… (Ես կարողանում եմ ինքնուրույն լվացվել, հագնվել, սպասքադրել և հավաքել-մաքրել): Օրվա 4 հերթապահները նախապատրաստում են նախաճաշի, ճաշի և հետճաշիկի սեղանը:
- 13:00-15:00- Քուն (Աստղափայլ օրորներ):
- 15:00-16:00— Ազատ գործունեություն, մուլտֆիլմի դիտում-վերլուծում, տուն ճանապարհել:
- Բնագիտական գործունեություն` սերմնացան, կտրոնների տնկում
- Տեխնոլոգիա` թղթե ծաղիկներ, թաղարներ, ինքնաշեն պլաստիլինից՝ ծաղիկներ, զատիկ՝ ընկույզից, թղթե գունավոր ձվիկներ, ծիսական ծառ
- Այլընտրանքային նկարչություն` պատառաքաղով՝ գարնանային տեսարան, մատիկանկարչություն՝ զատիկ,
- Երգեր` «Ախ, գարուն է», «Ծառ ծաղկեցավ»
- Հեքիաթ-ներկայացում` «Պոչատ աղվեսը», «Սևուկ ուլիկը»
- Ոտանավորների շարք՝ «Հավիկը», «Վո՜ւյ, Վո՜ւյ»
- Ճվիկներ` «Ճիվու, ճիվու, ճնճղիկ,», «Ծափիկ-ծափիկ, ծափ նաներով,»
- Ազգային խաղիկներ` «Խաղիկների շարք»
- Մարզական բակային խաղեր
Մարտի օրացույց
- Մարտի 1-ապրիլի 8` «Ձոն մայրիկի» ստուգատես- ցուցահանդես
- Մարտ 1-ապրիլի 26` «Աղայան+ Ռոդարի» ստուգատես
- Մարտի 18` Տիգրան Հայրապետյանի օր
- Մարտի 25` Ծաղկազարդ-ծառզարդարը կրթական պարտեզում.
- Մարտի 31՝ Սուրբ Հարության տոն
- Մարտ-ապրիլ «Կրթական պարտեզ». բակերի գարնային խնամքի նախագծեր
- Հունվար-դեկտեմբեր՝ Ծննդյան ծես
Սեմինարներ
- Մարտ 1, 4, 8, 11, 15, 18, 22, 25, 29-ի պարապմունքներ. պարուսուցում (Լաերտ Գրիգորյան)
- Փետրվարի 28, մարտի 6, 13, 20, 27-ի պարապմունքներ, հոգեբանության (Արևիկ Բաբայան)։
Ամսվա նախագծերն ու գործունեությունները
01․03-02․03
- Տնկում ենք ծաղիկներ
- Թղթե թաղարներ
04․03-07․03
- Երգուսուցում, զատկական ասիկների ուսուցում
- Մատիկանկարչություն
- Սերմնացան
- «Ձոն մայրիկի» ստուգատես- ցուցահանդես
11․03-15․03
- Բակային զբոսանք-արտասանություն՝ Աղայան
- Խոհանոցային գործունեություն՝ ծաղիկ թղվածքաբլիթ
- Ռոդարիական խաղեր
- Նկարում ենք գարուն՝ մեկանգամյա պատառաքաղով
- Ազգային բակային խաղեր, խաղիկներ
18․03-22․03
- Երգուսուցում, զատկական ասիկների ուսուցում
- Գունավոր ձվիկներ
- Ռոդարի+աղայան
- Զատիկ՝ ընկույզից
- Զատկական ծիսական ծառ
25․03-29․03
- Ծաղկազարդ-ծառզարդար
- Աղայան+Ռոդարի
- Ինքնագլորավարություն բակում
- Հեքիաթ-ներկայացում՝ Պոչատ աղվեսը
- Սուրբ Հարության տոն